11/29/11

BOGDAN ENE - ROMANIA





3 comments:

  1. Domnule Ene, sunt foarte interesat sa luam candva legatura. Am vazut cateva lucrari spectaculoase ale dvs, pe care, daca nu va deranjeaza, as vrea sa le achizitionez. Cred ca am putea discuta pe aceasta tema, daca sunteti si dumneavostra dispus in acest sens. In acest moment, eu lucrez pentru o companie destul de influenta, care este interesata sa achizitioneze lucrari (pictura, sculptura etc)deosebite. Avantajul meu este ca, lucrand la PR, pot selecta personal artistii si operele lor. Pretul pentru acestea este bineinteles negociabil, insa tind sa cred ca, datorita etichetei firmei, o sa fiti foarte multumit de ofertele noastre. Sperand ca veti primi acest mesaj, astept sa-mi raspundeti pe mailul personal official122@yahoo.com Multumesc

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://artdeco-bogdan-ene.blogspot.com/
      http://danubianart.blogspot.com/
      Contact: Tel: 0728.174.846,
      Mail : danubianland2004@yahoo.co.uk

      Delete
  2. Thanks a lot for sharing this post with us , man .

    ReplyDelete